Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

15 faktów o mnie !!!

15 faktów o mnie !!!

Dziś jak się domyślacie po tytule mam dla was 15 faktów o mnie, mam nadzieję, że się trochę o mnie dowiecie i spodoba wam się post. :)
1.Kiedy zobaczę , że mam o jednego obserwatora więcej na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech.
2.Zazdroszczę blogerką , które mają po 10-20 tys. obserwatorów!
3.Uwielbiam Nickelodeon i Disney Channel najbardziej ,,Spongebob" i ,,Wiktoria znaczy zwycięstwo " (nie nie oglądam Violetty)
4.Nie mam drugiego imienia i nie chce mieć . :)
5.Kocham chodzić  na zakupy.
6. Jestem optymistką! Próbuję zawsze znaleźć coś pozytywnego choćby w najgorszej sytuacji.
7.Nie lubię gdy ktoś wytyka mi błędy, jestem jaka jestem.
8.Nie jestem typem osoby, która boi się zagadać do kogoś, wręcz przeciwnie!
9.Mam najwspanialszych przyjaciół na świecie i nie zamieniłabym ich na żadnych innych!!!
10.Nie lubię gdy ktoś porównuje mnie do innych !!! 
11. Jestem strasznym leniem i kocham spać , hah ja nawet odpoczywam po spaniu.
12.Kocham moich czytelników! Których jest niestety malutko ...
13.Mam starsze rodzeństwo : siostrę  o 6 lat i brata o 2...
14.Uwielbiam jeść słodycze ( oczywiście  z umiarem )
15.Nie potrzebuję tysięcy znajomych którzy tak naprawdę mają mnie gdzieś mi wystarczy garstka przyjaciół :) 

2 komentarze:

  1. 4 i 14 mam tak samo :3

    +zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno musze cię bliżej poznać !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***