Obserwatorzy

piątek, 10 stycznia 2014

5 postanowień na 2014

Cześć Skarby :) 
Dzisiaj piątek - weekendu początek :)
Okey wróćmy do tematuu .. Wiem że już trochę późno .. no ale trudno 
1.Być sobą , nie ważne co o Tobie pomyślą zawsze BĄDŹ SOBĄ
2.Nie odkładać rzeczy na potem
3.Nie przejmować się mało ważnymi rzeczami 
4. Jeść mniej słoodyczy :3
5.Oszczędzać pieniądze :)
No to chyba tyle moich postanowień , może 5 to trochę mało ale wydaje mi się że to co sobie postanowiłam spełnię :3 

  A tak poza tematem ...
Pewnie każda dziewczyna zanim idzie do szkoły dłuugo zastanawia się w co się ubrać ?
Ja tak i to prawie zawsze .
Mam dosyć sporo ubrań ale jakoś zawsze brakuje mi ich ...
Zaczęłam robić tak , że wieczorami wybieram sobie w co się ubiorę , wyciągam to z szafy i wtedy rano mam więcej czasu dla siebie , mniej się denerwuje i ogólnie :D


Sweter - H&M
Podkoszulka -Jp

7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i PIEKNY SWETEREK *-*
    zapraszam do mnie
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :3
    A tak ogólnie to jestes bardzo ładna :D

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego pytam :)
    by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana , oczywiście że będę wpadała na Twojego bloga , nie ma sprawy

      Usuń
  3. OMFG ! *,* ŚLICZNA JESTEŚ!!!
    <33
    obs za obs?
    jeśli tak to napisz u mnie w kom
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej pewnie , że będę wpadać na Twojego bloga :)
      Odwiedzinka za odwiedzinke :*

      Usuń
  4. Jaka ty śliczna jesteś ! :)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***