Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Walentynki

Hej KOCHANI !!!
Jak każdy chyba wie dzisiaj są WALENTYNKI <3
Uwielbiam ten dzień ;*
Dziś w szkole od samego początku było miło ... Tak dostałam walentynkę :)
Był to miś :3 Od koolegi :)
Bardzo się ucieszyłam no bo jak chyba każdy lubię dostawać prezenty :*
Później mieliśmy tylko 3 lekcje i poszliśmy zwiedzać gimnazja :D
Haah już wybrałam gimnazjum , ale wciąż nie wiem do jakiej klasy pójść. Mam do kilka takich które mi się podobają :
- Sportowa
-Menadżerska 
Chcę iść do sportowej ponieważ idzie tam moja przyjaciółka i kilka osób z mojej klasy , a także lubię sport .
Chcę iść do menadżerskiej bo są tam zajęcia z fotografffffi i zajęcia na komputerach .
Minusy sportowej - Będę mieć długo zajęcia w szkole i późno wracać do domu ( ok. 16 , czasem później )
Nie będę mogła robić sobie jakiś " kreatywnych " fryzur , ponieważ trzeba ćwiczyć w kucyku -.-
Minusy menadżerskiej - Nie będę znać prawie nikogo w tej klasie :(
Hhh nie wiem już co wybrać ??? Może poradzicie ? Chodzi ktoś z was do którejś z tych klas ???
BŁAGAM POMÓŻCIE !!!
Każda pomoc się przyda :) 
Lecę Bajoo ;* 

Przepraszam za taką jakość zdjęć ale jest strasznie ciemno na podwórku i musiałam coś z tym zrobić . KOCHAM <3

1 komentarz:

Dziękuję za miłe komentarze :***