Obserwatorzy

czwartek, 13 marca 2014

Znaleźć pozytywy :)

Hej kochani !!!
Ostatnio sporo myślałam nad nowym postem , więc pewnie jak się domyślacie będę dzisiaj pisać o wszystkich pozytywach jakie zauważam ...

W życiu ciągle zauważamy te złe strony , same negatywy życia , zazwyczaj pod koniec dnia zawsze myślimy tylko o tym co dzisiaj było złe co nas zdenerwowało i tak dalej . Musimy zacząć myśleć o tych pozytywnych stronach życia , bo jest tego naprawdę sporo :

Słoneczna pogoda                  Słodycze             Kwiatki             Przyjaciele      

Muzyka         Zwierzęta           Zapachowe świeczki         Ciepełko grzejniczka    

Nowi znajomi        Świetne spotkania ze znajomymi       Rodzina      Facebook

Rihanna        Demi Lovato       Avicii    i inni :)

Radość z bycia SOBĄ      Blogowanie       Robienie sobie zdjęć       Głupawka 

Sportowcy       Małe dzieci      Tancerze     Ludzie dzięki którym mamy np. drogę , sklepy 

Ładni chłopcy      Śmieszni ludzie    Jedzenie    Nutella   Pizza     Spagetti    

Lody     Posypka     Kakałko     Gry   Zakochańce       Zarażanie ludzi śmiechem 

Rowery     Rolki    Chłopcy na deskorolce    Emotikony     Słodkie zdjęcia      Całuski 

ŻYCIE !!! 







   Sweterek - SkopaX    Spodnie - Lipson;a

5 komentarzy:

  1. Pozytywne zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjecia ;3
    obserwacja za obserwację? :)
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny uśmiech, masz raje ! :*
    +zapraszam do mnie: http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na posta :D
    Świetne zdjęcia, takie pozytywne :)

    _____
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***