Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2013

Wesołych Świąt

Hejka Kochani 
Bardzo się cieszę że już za dwa dni ŚWIĘTA
U mnie już prawie wszystko gotowe : choinka ubrana , a pod nią oczywiście prezenty ,a  w kuchni czuć wspaniałe zapachy .Mmm ;* Staram się w jakiś sposób pomagać mamie w gotowaniu , bo jest tego dosyć sporo ...
A tak poza tematem byłam w tym tygodniu u kosmetyczki na przebicie drugiej dziurki :D 
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa , troszkę piekło ale już jest Okey . Byłam też na dosyć sporych zakupach (  świątecznych ) Kupiliśmy dla całej rodzinki prezenty , są już zapakowane i czekają na otwarcie pod choineczką .
No moi kochani chcę wam z całego serduszka życzyć , aby te święta były jednymi z najlepszych , dużo szczęścia i zdrówka , abyście po sylwestrze 3 dni nie mogli wstać i czego sobie tylko życzycie . 
Po prostu WESOŁYCH ŚWIĄT <3
Zapraszam na mojego Facebooka https://www.facebook.com/veronicatuiiii?ref=hl 

1 komentarz:

  1. wesołych świąt! fajny blog, będę wpadać częściej :) zapraszam do mnie
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***