Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

Hej pyszczki !!!

Na początku chcę was jak najmocniej przeprosić za tę długą nieobecność . Nie było mnie w domu i nie miałam jak wejść na komputer , SORKI :D.




A tutaj oto moja druga dziureczka :D . Jestem z niej bardzo zadowolona :D

WOW!!! Już za 2 dni SYLWESTEEEER !!! Umcy Umcy :) Będzie niezła bibka :D
A czy wy już wiecie gdzie idziecie na SYLWESTRA ? Nie?!! To szybko łapcie za telefon i urządzajcie imprezke !!! Chyba nie chcecie spędzić Sylwka przed telewizorem ? Więc działajcie !!! Wiem że czasem trudno namówić rodziców na sylwestra poza domem lub w domu , ale rodzice też muszą zrozumieć że nie macie już 5 lat i pozwolić gdzieś wyjść . Wiem coś o tym bo sama troszkę musiałam się postarać aby rodzice mnie gdzieś wypuścić , ale udało się .
ŻYCZĘ WAM ABY NOWY ROK BYŁ LEPSZY NIŻ STARY I ABYŚCIE BYLI SZCZĘŚLIWI NO I OCZYWIŚCIE ZDROWI!!!


Zapraszam na mojego Facebooka  https://www.facebook.com/veronicatuiiii?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***