Obserwatorzy

poniedziałek, 30 grudnia 2013

"Ulubieńcy Roku"

            Witajcie !!!
W tym poście spróbuję wam pokazać co najbardziej spodobało mi się w 2013 :D
            Ulubieńcy Wiosny :                   

                                                     1.Ziemnoooczka :)
2. Narodzenie moich kotecków :D                    
           

Ulubieńcy Lata :
1. Chodzenie na boso , w krótkich spodenkach , plaża . gorący piasek , słonko :*                                                    
                                                                                                 2. Moje odpały xD
3.Moje ulubione owocki : malinki , truskaweczki , poziomkiiiiii :D
Ulubieńcy Jesieni :

1. Nowy HICIOR który pokochałam :  
Jason Derulo - "Talk Dirty"

2.Liście :P i tarzanie się w nich :D                                      

Ulubieńcy Zimy :
1. Święta , mandarynki , kakałko , światełka :D











2.Otworzenie MUFFNIARNIE-KANAPKOWNIE w moim mieście :D

Hhh to chyba wszystko co mi się podobało w tym roku :) A i oczywiście założenie mojego bloga :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***