Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Witaj 2014 :)

2014
No to witajcie w NOWYM ROKU !!!
Mam nadzieję że sylwester wam się udał ? Hmm?
Bo mi tak i to bardzo !!! 
Spędziłam go z garstką przyjaciół z którymi bawiłam się bajecznie !!!
Bawiłyśmy się , śmiałyśmy , upiłyśmy się PICOLO , rozmawiałyśmy o chłopakach i nie tylko , tańczyłyśmy no SUPER :D
O 00:00 Zbiegłyśmy na dół puszczać fajerwerki , pić szampana i głośno wykrzykiwać : 2014, nowy rok , spalić Tuska Hahaaaha xD
Wszystkie poszłyśmy spać po 6 rano xD
Gdy wróciłam do domu byłam padnięta, spałam cały dzień .
To był chyba jeden z moich naj  naj najlepszych sylwestrów :)
Mam nadzieję że wam również udał się sylwester , możecie pisać w kom. jak wam minął sylwester , a tak poza tematem , pewnie większość z was była dzisiaj w szkole ? 
Ja na szczęście nie i spędziłam go z przyjaciółmi w parku , a jeśli wy już musicie się męczyć z nauczycielami to współczuje :




A tu fotki z wypadu z moimi przyjaciółmi 
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***