Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2014

Kocham Cię

Pewnie każdy z was uwielbia spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi , prawda ?
Ja tak i to baaaardzooo !!!
Nie mam tysiąca przyjaciół którzy tak naprawdę mają mnie gdzieś , mi wystarczy garstka przyjaciół , z którymi mogę porozmawiać o wszystkim , pośmiać się , powygłupiać .
Czasami bywają takie dni kiedy nie możecie się dogadać ?
Obrażacie się na siebie o byle co?
Tak już czasami bywa i widocznie tak musi już zostać .
Ja z moją najlepszą przyjaciółką kłócimy się bardzo często o bzdury :/
Potrafimy się do siebie nie odzywać przez miesiąc , ale prędzej czy później druga połówka za wami zatęskni, zrozumie że jesteście dla niej najważniejsi  i mimo wszystko skoczyła by za wami w ogień :)
    

Ten tydzień spędziłam na śmianiu się i zabawie z moimi przyjaciółmi ...
Chodziliśmy do parku , na babeczki , na miasto :)
KOCHAM CIĘ :*

zapraszam na mojego Facebooka https://www.facebook.com/veronicatuiiii?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***