Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2014

A Lucky Beggar

No witam was kochaaani <3
Dzisiejszy post będzie opowiadał o moim czworonożnym przyjacielu :)
Tak to psiak :D
Dostałam go w wieku ok. 10 lat ( teraz mam 13 )
Był to najwspanialszy prezent jaki można dostać .
Zakochałam się w nim od samego początku i całą rodzinką wymyśliliśmy dla niego imię :
LUCKY !!! 
Lucky ( Czytaj Laki )
Lucky jest małym, pomarszczonym  rudzielcem .
Lubię z nim wychodzić na spacerki , bawić się ... Choć nie zawsze mam na to czas i ochotę .
Pewnie dużo osób ma psa lub innego zwierzaka ???
Tutaj macie kilka rad jak go dobrze wychować :
1.Ważne jest ,aby pamiętać że pupilek musi mieć zaufanie do właściciela .
2.Nigdy nie stosuj przemocy .
3.Musicie być bardzo cierpliwi .
4.Jeśli pupilek dobrze coś zrobi nagradzajcie go za to np. Zabawą , głaskaniem lub smakołykiem .
Myślę , trochę pomogłam przyszłym lub nowym właścicielom ???

A tutaj macie mojego psiaka <3



A tu jakieś zdjęcia z kilku ostatnich dni :)

 1. Hah JA :D
2.Nasza miejska Fanaberia
3.Tutaj macie taką NORMALNĄ mnie :)

12 komentarzy:

  1. Fajny post :)
    http://weliveinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! świetne babeczki ! ♥

    *MÓJ BLOG*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne oczka <3 a babeczki wyglądają bardzo smakowicie ;3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka :)
    Jesteś bardzo ładna :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny wygląd bloga

    olivia-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, tak jak i piesio <3

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://ulkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam swojego czworonożnego przyjaciela i nie wyobrażam sobie życia bez niego
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    JEŚLI ZAOBSERWUJESZ ZROBIĘ TO SAMO

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne włosy a Lucky to słodziak <33

    10vee.blogspot.com za każdą obserwacje się odwdzięczam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER :D Obserwuję :) Wygląd jest meeega xD extra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na filmik!
    Powinien Ci się spodobać, robiłam go dla czytelników więc dla najlepszych osób na świecie i jesteś jedną z nich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post i śliczna właścicielka bloga ;*

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***