Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2014

Dream Say ???

Cześć skarby ;3 
Dzisiejszy dzień jest pod każdym pozorem udany ...
Od wczesnego rana jestem na nogach , przed południem wyszłam na zdjęcia ! ( NARESZCIE )
Jest taka piękna pogoda , słoneczko , wiosenny wietrzyk , SUPER :)
Teraz praktycznie niczym się nie zajmuje , mam zamiar wyjść z Lakusiem którego poznaliście w poprzednim poście . Może wyjdę na rolki ??? 
Sama już nie wiem .... Ale na pewno nie będę w taką ładną pogodę siedziała w domu .
W końcu są ferie , to chyba pierwsze takie ferie bez śniegu , ale są i tak bardzo fajne :3
Nie mam już za bardzo pomysłów na posty , jeśli wy macie pomysł od razu piszcie w komentarzach , na pewno skorzystam ;3 




2 komentarze:

  1. Świetny post, jesteś prześliczna.
    Trzymaj się cieplutko!:)

    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie : http://hellofashionbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***