Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2014

Tag - About me

Cześć kochaani  :3
W tym tygodniu trochę chorowałam i leżałam w łóżku nic nie robiąc , ale dziś jest już lepiej , może nie do końca ale lepiej :)
No dobrze nie przedłużając ZACZYNAMY :
To będzie 15 przypadkowych pytań  :D

1.Jak masz na imię 
Weronika 

2.Ulubiony kolor 
Turkus , niebieski , ciemny róż ( w sumie lubię każdy )

3.Masz jakieś zwierzę ?
Ooo tak : Psa Luckiego i 5 kotów o nietypowych imionach :
Boni ( Bonifacy ) Czaczusia , Bella , Abi , Krecik xD 

4.Czy masz chłopaka ?
NIE 

5.Masz najlepszą przyjaciółkę ?
Tak Karolinę 

6.Ulubiona marka kosmetyków 
Nie wiem chyba Miss Sporty 

7.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka 
Kaaamil Bednarek <3 
Rihanna 
South Blue System 
Katy Perry 
Avicii
No jest ich mnóstwo 

8.Twoje hobby 
Blogowanie , lubię czytać książki , muzyka 

9.Ulubiona marka ubrań 
H&M , Sinsay 

10.Bez czego się nie obejdziesz ?
Telefon , portfel 

11.Masz Skype , Facebook ?
Mam wszystkie 2 

12.Ulubiony przedmiot w szkole 
Plastyka , w-f , muzyka 

13.Gdzie chciałabyś zamieszkać ?
Polska wystarcza , a tak to np. Holandia , Norwegia

14.Kim chcesz być w przyszłości ?
Jeszcze do końca nie wiem ale na dzień dzisiejszy : Weterynarz , fryzjer , architektem domów , dekoratorką wnętrz 

15.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Chodzić na spacer z psem 
Wyjść na miasto

Zapraszam również na mojego facebooka - https://www.facebook.com/veronicatuiiii?ref=hl
I na bloga mojej siostry - http://kaguniowo.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ! Będę wpadać , jesteś,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :)
    kasia-kaaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag, można się wiele dowiedzieć,
    a jako że jestem na blogu po raz pierwszy,
    to bardzo mi się to przydało ;)


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNY TAG będe wpadać częściej :)
    u nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, tak jak i tag.
    Trzymaj się cieplutko!:)

    jaczaandjacza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki <3
    Obserwuje ♥ - liczę na to samo :)
    http://jessicaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tag <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***