Obserwatorzy

poniedziałek, 3 marca 2014

Sad Return To Reality


 Witajcie kochani !!!
Wybaczcie mi tę dosyć długą nieobecność , niestety nie miałam  kiedy iść na zdjęcia i musiałam wybrać coś z ostatnich . Musicie mi wybaczyć ale jest okropna pogoda i nie ma jak ... :/
Obiecuję że w tym tygodniu jakość zdjęć będzie o 100% lepsza i wygląd bloga też się zmieni .
Dziś wróciliśmy już po feriach do szkoły i dowiedzieliśmy się że za dwa dni mamy próbny test kompetencji i jeszcze jeden inny sprawdzian , więc już nie jest miło. Jutro mam zawody z koszykówki więc lekcji nie będzie :D Trzymajcie za nas kciuki :)



 Koszulka-Merca Spodnie-H&M Sweterek (bluzeczka ) -Next

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog!!


    Zapaszam do siebie: http://aiko-chaan.blogspot.com/
    (obserwacja=obserwcja)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na próbnych testach :) Świetnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***