Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Od nowa :)

Hej skarbeczki :)
Wybaczcie tę długą nieobecność ! Teraz powracam nowa odmieniona , również z nowym wyglądem bloga .
Teraz obiecuję , że nigdy nie będzie takiej długiej przerwy . Była ona spowodowana tym ,że niedawno pisałam sprawdzian kom. i musiałam się poświęcić nauce :c i wyborem gimnazjum , a tak po za tym mam również inne zajęcia ^_*
Za oknem widać szare i czarne chmury które tylko mnie dołują , zapowiada się "BUUURZA " NIE !!! :c
Skoro słonko którego było dzisiaj naprawdę malutko odeszło i nie wyjdę już nigdzie dzisiaj , to postanowiłam ,że będę czytać książkę . Czasem miło tak zajrzeć do książki , a nie patrzeć w ekran ...
A TUTAJ OTO ZDJĘCIA !!! c;
KowBOY :)
 Robię ich zawsze bardzo dużo , ale niestety podoba mi się ze 100 ok. 10 :D 



spodenki - Max,er (nie mogłam znaleźć do nich linku)

2 komentarze:

  1. Też tak mam. Zrobię 200 zdjęć z czego ładnych, dobrze jakościowych jest tylko 10-15.
    Będę obserwować twojego bloga, dodaj aplikacje obserwatorzy, będzie mi łatwiej Cię potem znaleźć.
    Zapraszam: http://mahiszka1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***