Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Pomysły na kreatywne posty

Każdy Blogger doskonale zna to uczucie- tak bardzo chcesz napisać jakiś ciekawy post na blogu, a tu brak pomysłów. Więc postanowiłam napisać takiego posta w którym wypiszę kilka ciekawych pomysłów . Jak dla mnie są one bardzo fajne i na pewno skorzystam z każdego z nich :) 
:D
30 DAY PHOTO CHALLENGE - to wyzwanie polega na dodawaniu codziennie zdjęcia rzeczy, którą trzeba sfotografować w dany dzień.
ZRÓB VIDEO - idealny sposób na bliższy kontakt z Czytelnikami. Może niektórzy wolą słuchać niż czytać? Jeśli usłyszą choć raz Twój głos z pewnością będą zaskoczeni!

POKAŻ SWOJE ZWIERZĄTKO - może to być wszystko- pies, kot, papuga, rybka, a nawet patyczak. Przedstaw dokładnie swojego zwierzaka i dołącz zdjęcia z różnych okresów jego życia, napisz także o jego nawykach i upodobaniach.Ja już kiedyś opisywałam swojego psiaka. 
    ZRÓB ROOM TOUR - pokaż swoje cztery ściany w filmiku lub na zdjęciach.

    FAKTY O TOBIEtutaj pełna dowolność, możesz wybrać kilka tych najważniejszych, a możesz wypisać nawet 50 i to przypadkowych! Dzięki takiemu postowi Czytelnicy z pewnością dowiedzą się o Tobie więcej.

    PODZIEL SIĘ SWOIM DZIECIŃSTWEM - napisz co wtedy lubiłaś i podziel się zdjęciami z czasu, gdy byłaś malutka. 

    PRZEPROWADŹ WYWIAD- i to z kim tylko zechcesz- może być ktoś znany, ale niekoniecznie. Możesz nawet zapytać koleżankę czy babcię o kilka ciekawych rzeczy!

    ZAPYTAJ MNIE! - I to bym najbardziej chciała zrobić !!! Więc możecie pisać mi w komentarzach wszystko co chcecie o mnie wiedzieć!!!


    NAPISZ O SWOICH UPODOBANIACH SMAKOWYCH- Napisz o tym co chcesz zjeść lub co najbardziej przypadło Ci do gustu :)

    5 komentarzy:

    1. Ostatnia propozycja świetna, kiedy nie będę miała pomysłu na post na pewno wrócę na twojego bloga ;)

      MÓJ BLOG

      OdpowiedzUsuń
    2. super włosy!
      http://s0methingood.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo fajne pomysły na post do bloga, na pewno skorzystam. Zapraszam do siebie :) http://kolasabloguje0.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za miłe komentarze :***