Obserwatorzy

niedziela, 27 kwietnia 2014

Zdrowo-kolorowo

No heeej :)
Myślicie , że będę tu przynudzała o zdrowym jedzeniu ?
No to macie rację :D 
Postanowiłam sobie , że będę się zdrowiej odżywiać :)
Zaczynam od dzisiaj i mam nadzieję , że się nie poddam :3
Jeśli i ty chcesz zacząć to :
-Jedz częściej ale w mniejszych ilościach !
-Jedz owoce , warzywa !
-Odłóż na bok słodkości i zjedz jakiś jogurt !
-Zacznij się trochę ruszać !
-Biegaj , rób brzuszki , przysiady itp.
-I nie poddawaj się ! Rezultatów nie zobaczysz w jeden tydzień na to potrzeba trochę czasu :)
-Rób sobie sałatki z warzyw lub owoców 
Ćwiczenia które możesz wykonywać :
6 Weidera,zwykłe brzuszki ,przysiady itp. :)






3 komentarze:

  1. Ja wiele razy próbowałam zacząć zdrowo jeść, ćwiczyć,biegać. Robiłam to jakieś 3 dni, a potem już mi się nie chciało. Ale w sumie, dobrze się czuję w swoim ciele, a to chyba najważniejsze? Świetny post oraz zdjęcia!
    Zakochałam się w Twoim blogu!♥
    Zapraszam do mnie-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne foto z tymi listkami na głowie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia :) Skomentujesz? http://asia-asiaablog.blogspot.com/2014/05/things-that-make-me-happy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***