Obserwatorzy

czwartek, 22 maja 2014

Days Of Nysa


 Cześć/Cześć/i Czołem :D
Każdy nysanin dobrze wie czym są "Dni Nysy"
Wielki festyn w Nysie na który każdy czeka !
Dla tego również postanowiłam o nich napisać krótkiego posta :)
Dni Nysy to takie jakby wesołe miasteczko ... Są tam kolejki , budki z jedzeniem i koncerty .
W tym roku mają zamiar do nas przyjechać m.in. "ENEJ" "WEEKEND" "DŻEM" :)
Dni Nysy są od 23.05/24.05.25.05 :D Czyli już od jutra !!! Na "Enej'a" idę z Karoliną , a w inne dni będziemy chodzić jakąś paczką , powygłupiać się :p
W tym roku rodzice teoretycznie pozwolili mi pójść samej z Karo , ale mają obawy :/
Sama się trochę boje iść bo koncerty są późno "22" , "23" itp. Ale ubłagałam mamę ! Już nie mogę się doczekać !!! Muszę zdobyć autograf :*** Szczególnie zależy mi na Enej'u nie wiem czy dobrze to pisze /Enej'a Enej'u/ ale tak fajnie wygląda :) W tamtym roku była u nas Ewa Farna :3
Nie wiem co by tu jeszcze o nich napisać to chyba tyle ? Naprawdę są świetne !





 Za każdy komentarz dziękuję :***

4 komentarze:

  1. Ładna! ;) ps. weryfikacja obrazkowa -,-

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :) Jesteś sliczna *___*
    zapraszam :) http://im-gonna-rebel.blogspot.com/2014/05/na-dobry-poczatek-cos-o-blogu-i-o-mnie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno na dniach mojego miasta również pojawił się zespół Enej, uważam, że warto było iść na ich koncert. Piosenki były bardzo energiczne i pozytywne ;)

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***