Obserwatorzy

środa, 28 maja 2014

Nothing New

 Hejka kochani :***
Ostatni nie pisałam za dużo dlatego , że poprawiałam kilka ocen i siedziałam w książkach .
Ostatnio jak było w poprzednim poście były u mnie w mieście "Dni Nysy" bawiłam się w piątek i sobotę było naprawdę świetnie/super/fajnie 
Szczególnie podobało mi się w piątek gdy przyjechał do nas Enej skakałyśmy (z Karoliną) śmiałyśmy się i śpiewałyśmy . Udało mi się zdobyć ich autograf :3 mam też z nimi zdjęcie ...
W sobotę byłam na Weeken;dzie również było bardzo fajnie ale nie mam zdjęcia i autografu :( Po mimo stania 30 min. w błocie nie udało mi się go zdobyć ...Pogoda się pogorszyła od czasu do czasu pada deszcz. 
W ostatnim czasie mam tylko kartkówki i sprawdziany ale już w poniedziałek jadę na 2 dniową wycieczkę całą klasą do Krakowa , jak na każdej wycieczce nikogo nie interesuje zwiedzanie "ciekawych miejsc" tylko wygłupy w autobusie :D No i oczywiście to co się będzie działo po przyjeździe na miejsce zakwaterowania :)
Skończyły mi się pomysły na posty więc napiszcie mi co chcielibyście zobaczyć u mnie :)





Enej <3

5 komentarzy:

  1. Enej. <3 <3 <3
    sama bym chciała taką fotę. ;)
    a do Krakowa zapraszam, ciągle piękny jest i idealnie nadaje się na wycieczki. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, tez niedługo mam dni miasta :) Fajnie, że masz zdjęcie i autograf ! :) Ja w 2010r. byłam na koncercie Eneja i było mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam na koncercie Enej. Niestety nie mam autografu ani zdjęcia z nimi :(
    http://best-frieend-forever.blogspot.com/2014/05/no-ale-co-z-michalina-maa-informacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***