Obserwatorzy

piątek, 16 maja 2014

Everything And Nothing

Witajcie skarbeczki ! Nawet nie wiem jak zacząć tego posta...;/ Kilka dni mnie nie było , za dużo nauki ...Miałam w tym tygodniu 2 sprawdziany, recytacje i po drodze kartkówki , więc ten tydzień nie był jakiś taki "fajny"
W tym poście opowiem Wam o wszystkim i niczym ... 
Pogoda bardzo się popsuła jak na połowę maja . Ciągle deszcz , deszcz i jeszcze raz deszcz .Wracając ze szkoły przemokły mi buty bo przez nieuwagę weszłam w gigantyczną kałuże :c Potem ochlapał mnie samochód jadący z prędkością 100km/h ! Leje , Leje , Leje ! Byłam dzisiaj umówiona ale przez tą pogodę nigdzie nie wyszłam i siedzę calutki dzień w domku . Nie mam dzisiaj na nic ochoty ...Nawet mój kot stracił całą energie :D 
Wczoraj były zawody między szkolne , z 3 meczy wygraliśmy 2 więc jest bardzo dobrze :D Przynajmniej tak mi się wydaje ... Zaczęłam czytać książkę , która okazała się świetną rozrywka na taką nudę ! Jest bardzo ciekawa i zabawna (Dynastia Miziołków) W następnym poście mam zamiar napisać jakiś tag może ? ? ?


Sweter-Next 

5 komentarzy:

  1. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) http://yes-lovemoneyparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, pogoda się popsuła a chciałam żeby robiło się już coraz cieplej ...

    zapraszam do mnie - RevEvelyn
    http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia : ) . Ostatnie dni były jednymi z najchłodniejszych , deszcz , zachmurzenie , ale u mnie pogoda z dnia na dzień się poprawia , więc dobre samopoczucie powraca : D . + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.bogspot.com . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ciągle deszcz.. śliczne zdjęcia :)
    http://sweet-and-suuunny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***