Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

Friday/Saturday/Sunday

Hejka kochani :)
Ten tydzień minął mi na spotkaniach ze znajomymi , zawodach i szkole /
Więc postanowiłam , że zrobię posta o kilku dniach z tego tygodnia : Piątek, Sobota i Niedziela :)
Piątek...
Akurat w ten piątek nie miałam lekcji ponieważ byłam na zawodach , niestety nie udało mi się stanąć na podium :c Ale i tak było fajnie LICZY SIĘ ZABAWA !
Po zawodach niestety udało nam się wrócić na religie i historie , ale to i tak są dosyć luźne lekcje więc ...
Po powrocie do domu leżałam na łóżku . Kilka godzin później koleżanka wyciągnęła mnie z domu i chodziłyśmy po osiedlu , tam spotkałam moją przyjaciółkę z ciocią i chwile pogadaliśmy za chwile dołączył się do nas nasz kolega . Zaczęło się ściemniać więc wróciłam do domu :)
Sobota...
Musiałam wstać bardzo wcześnie bo wyjeżdżaliśmy do Paczkowa na kolejne zawody ...
Byliśmy tam od 9.00 do UWAGA!!!... 16.30 ! Nie była to jedna z moich ulubionych sobót -.-//
Dla mnie i moich 3 koleżanek z drużyny (Siatkówka) nie był to najciekawszy wypad na zawody ... 
Wszytko poszło nie tak jak powinno , po pierwszej porażce rozpłakałyśmy się :D A potem wszyscy zaczęli nas pocieszać ... Później jeszcze dużo meczy i tak nareszcie wróciliśmy do dooomu :3
Od razu z Karoliną (przyjaciółka) pobiegłyśmy na festyn i spotkałyśmy tam paru naszych znajomych z którymi spędziliśmy resztę czasu na placu zabaw . A wieczorem wsiadłam na rower i pojechałam się spotkać z koleżanką i dać jej prezent na 13 urodziny ... Chciałam jakoś jej poprawić ten dzień bo z tego co mi opowiadała nie był jej ulubionym . Czyli cały dzień na nogach :D
Niedziela...
Czyli dzisiaj /// Pogoda nie dopisuje bo wieje wiatr i zapowiadają , że za chwilkę ma padać ... Czyli z moich planów wyjścia gdzieś niciiii ... Wydaję mi się , że będę cały dzień leżała na kanapie i nic nie robiła , no chyba , że ktoś wyciągnie mnie siłą na dwór :)))



 


Sweterek-Next 
Zapraszam do polajkowania Klik
A Tobie jak  minął tydzień ? Napisz w komentarzu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***