Obserwatorzy

czwartek, 8 maja 2014

Simply

Hej,Hej :D
Ostatnio nic ciekawego się nie wydarzyło ... Tylko szkoła , szkoła i jeszcze raz szkoła :)
Wyznaczyłam sobie zadanie , że na koniec roku będę mieć czerwony pasek ( nie na tyłku :D )
I już poprawiłam kilka kartkówek i oby tak dalej .
Jutro mam zawody pływackie na które w ogóle nie jestem przygotowana bo od jakiś 2 tygodni nie byliśmy na basenie, więc nie liczę , że stanę na podium , ale warto spróbować :333 
W poniedziałek jedziemy na wycieczkę do Opola więc lekcji nie będzie ...Będą jeszcze po drodze jakieś zawody i inne wycieczki no więc jesteśmy coraz bliżej Wakaaacji 
A tu jakieś zdjęcia które wybrałam :3 Komentujcie , obserwujcie a ja na pewno się odwdzięczę :***





 
Bluza -Podobna Klik
ZAPRASZAM - Klik

4 komentarze:

  1. Ślicznego masz bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i liczę na rewanż, super bluza i outfit .:*
    zapraszam do mnie x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, ale strasznie ich mało :) dodaj na drugi raz więcej :)
    Pozdrawiam
    www.jaro-jarooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna notka!
    obserwuję i mam nadzieje że wpadniesz do mnie, i się odwdzięczysz! :*
    http://breaklungs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***