Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

Recenzja

Hej !
Nie miałam pojęcia o czym dzisiaj napisać ... I nagle BUM olśniło mnie :) Zrobię swoją pierwszą recenzje ! Będą to 4 rzeczy które przypadły mi ,a raczej mojemu ciału do gustu :)

Szampon-Schauma-Schwarzkopf 

Nowość 
Do włosów suchych na końcach i przetłuszczających się -
Oczyszcza włosy u nasady , zapewnia im świeżość do 48h, wzmacnia włosy i pielęgnuje zniszczone końce . Dla 100% siły i 100% blasku :) Kupiłam go w drogerii Rossmann :) Jak dla mnie jest to jeden z najlepszych szamponów które używałam :3 Po ok.3 dniach używania widać rezultaty .

Jedwab do włosów - Loton  
  

Jedwab w płynie z Lotonu "Provit"
*Polecam do włosów suchych , długich , zniszczonych , matowych , trudnych do ułożenia 
*Regeneruje zniszczone włosy na powierzchni i w ich wnętrzu 
*Ułatwia rozczesywanie 
*Zapobiega "Elektryzowania i puszenia" się włosów 
*Wzmacnia , nawilża i wygładza 
Kolejny produkt z Drogerii Rossmann . 

 Żel do twarzy-Garnier 
Żel do cery tłustej ze skłonnościami do niedoskonałości.
Żel do twarzy odblokowując pory , pomaga zapobiegać niedoskonałością i rozjaśnia ślady po nich.

Balsam do ciała - Cztery Pory Roku
Balsam o własnościach rozświetlających, nawilżających i wygładzających.
Drobinki złota tworzą na skórze delikatny film bardzo subtelnie podkreślający opaleniznę oraz poprawiający naturalny koloryt skóry :)
To już wszystko na dzisiaj . Przepraszam za wszystkie błędy ale robię recenzje pierwszy raz :)
Wszystkie produkty bardzo Wam polecam :***

7 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji na blogu :
    http://wiki145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na bloga muszę przyznać. ;) Jak na pierwszy raz to dobrze idzie Ci pisanie tych recenzji. Czekam na kolejne. + Fajny nagłówek. :)
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję takie słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  3. Pytałaś o wspólną obserwację- ja już obserwuję ;)
    + mogłabyś poklikać w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/wishlist.html ?
    To dla mnie bardzo ważne..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne i przyadatne produkty do włosów :) aż muszę kupić na spróbowanie ten szampon :)
    wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na 100% się odwdzięczę :D ireth1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałąm wiekszości z tych produków! A widzę, ze niektóre warto poznać. Cudny blog
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2014/05/sheinside_6.html mpge prosić o klik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***