Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Tag-Me

No hej :)
Dzisiaj piszę posta tak po prostu z nudów :c Za oknem pada deszcz i jest zimno :c Więc cały dzień nic nie robiłam i leżałam przed telewizorem oglądając jakieś głupoty...
Jutro ostatni dzień długiego weekendu , a potem znowu szkoła ... Ale za to można spotkać się ze znajomymi to chyba jedyny plus szkoły.. :DNie miałam pojęcia o czym napisać tego posta i pomyślałam , że dopowiem na kilka pytań zadanych przez kolegę :D "Marciin"
Ile czasu prowadzisz bloga?
-Ok.Pół roku
Skąd bierzesz pomysły na posty ?
-Zazwyczaj sama je wymyślam :)
Ile czasu zajmuje Ci pisanie bloga?
-Ok.20-30 minut 
Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy w tygodniu ?
-Rzadko kiedy tak mi się zdarza 
Ile czasu zajmuje Ci się przygotowanie rano ?
-Od 20 do 40 minut 
Czy nosisz makijaż codziennie ?

-Nie tylko czasem :D
Czy zawsze wyglądasz wyjściowo ?
-Nie , nie zawsze , lubię nosić koszule i jakieś wyjściowe bluzki ale nie jest to codzienne 
Czy używasz słów "Lol" "Omg" na głos 
-Wydaje mi się , że nie :)
Jak spędzasz większość swojego czasu ?
-Na Facebooku lub oglądam,gram w piłkę , idę na podwórko
Czy oglądasz filmiki na Youtube ?
-Taaak
Czy chciałabyś kiedyś nagrać filmy na bloga/Youtube ?
-Taaaak i to bardzo :D
Mam nadzieję , że podobał się wam tag ?
Zapraszam do polajkowania mojej strony na Facebooku , żeby być na bieżąco :3 

5 komentarzy:

  1. haha to ja cię zachęcam do nagrywania na yt bo to daję wieele satysfakcji :D
    http://milky-wey.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. weronika.joolo@gmail.pl3 maja 2014 14:26

    Fajnie by bylo jakbyś krecila filmiki ! Fajny taag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi, czekam aż założysz kanał na yt ;D

    Czy mogłabyś kliknąć w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/wishlist.html ?
    Bardzo mi na tym zależy, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcie ...fajny blog :)
    http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***