Obserwatorzy

niedziela, 26 października 2014

Collage

Heii
Brawa dla najgorszego blogera roku !
Nie było mnie baaardzo długo, tak wiem.. 
Sama nie wiem czemu, jakoś tak wyszło..
Po za nową szkołą, narodzinami kociaków i psem którego zaadoptowaliśmy.. nic się nie zmieniło :)
Teraz chodzę do gimnazjum.. szkoła jak szkoła, szczerze mówiąc myślałam, że będzie strasznie, a ogólnie mi się podoba, nowi znajomi.. w sumie tylko to mnie cieszy w szkole ;)
Na wakacjach zaadoptowaliśmy szczeniaka, miał to być "dom tymczasowy" ale po tygodniu uznaliśmy, że zostaje z nami :D
Zakochaliśmy się w nim i został :) Mój parówczak ;3 
Timi - bo tak nazywa się psiak, jest meega żywiołowym i za to go uwielbiam :)
Co do kota to jest to Leon i no co się będę rozpisywać..
Może założę bloga "Mój zwierzyniec ?!" 
:D 
Kolaż związany jest z moim codziennym życiem, praktycznie codziennie robie jakieś zdjęcia i wreszcie postanowiłam to wykorzystać, każde zdjecie jest inne, raz robione na spacerze, raz przed lustrem czy w szkole. Uwielbiam robić "selfie" także połączyłam je w jedno i wydaje mi się, że nie wyszło to tragicznie ;)
Co do pogody to jesień jest moją ulubioną porą roku ! 
Uwielbiam kiedy przechodząc przez park co chwile natrafiam na żółte, pomarańczowe, brązowe i czerwone liście <3 Wieczorem herbatka i książka <3 Ciepłe skarpety <3 No wszystko wprawia mnie w taki miły nastrój <3
A jak wam mijają te trudne dni w szkole ? Pogoda dopisuje? Humor ? 
Kocham !

1 komentarz:

  1. W szkole jest okej, ale mam dużo nauki i mało czasu na bloga. :)
    Fajny post.

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***