Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

LBA

Hejeczka kochani <3
Po raz pierwszy zostałam nominowana do LBA :)
Krótkie wyjaśnienie - Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób. Informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. (Wyjaśnienie wzięłam z bloga który mnie nominował)
Zaczynamy !
1.Czy twoi rodzice wiedzą że masz bloga?
-Jasne że tak...Blog nie jest jakąś wielką tajemnicą :)
2.Ile masz lat?
- Za 35 dni będę miała swoją HOT 13 :D
3.Masz jakieś marzenia związane z blogiem?
-Bardzo dużo np.Chcę żeby mój blog był często odwiedzany, chcę dobić do 1000 obs. I tak dalej ...4.Co cię skłoniło do założenia bloga?
-Sama za bardzo nie wiem chyba to że przeglądałam różne blogi i tak nagle "A co tam ja też chcę!"
5.Jaki twoim zdaniem powinien być blog?
-Na pewno pisany z sercem :3
6.Ile masz wzrostu?
- Całe 151,5 :D 
7.Masz jakiś wrogów?
-Może 1 lub 2 :/
8.Przejmujesz się opinią innych na swój temat?
-Kiedyś tak.. teraz jak dowiaduję się że ktoś mówi coś na mój temat (Obgaduje mnie) mam to gdzieś no bo skoro ma czas na wymyślanie historyjek na mój temat to znaczy że po prostu nie ma swojego życia-nie znają mnie na tyle żeby obrabiać mi tyłek 
9.Masz rodzeństwo?
-Tak siostrę i brata..
10.Masz bloga, który Cię inspiruje?
http://lucy-luucy.blogspot.com/
11.Jakie masz zainteresowania?
-Siatkówka <3 
A ja nominuję 
http://dorr-dor.blogspot.com
http://kitty-inka123.blogspot.com
Moje pytania do was dziewczyny <3
1.Od jak dawna prowadzisz bloga ?
2.Czy twoi rówieśnicy wiedzą o Twoim blogu ?
3.Jakie masz zainteresowania ?
4.Masz wielu przyjaciół ?
5.Przejmujesz się opinią innych na swój temat ?
6.Masz chłopaka ? :D
7.Ile masz lat ?
8.Czego się najbardziej obawiasz ?
9.Jak spędzasz wakacje ?
10.Jesteś rozrzutna ?
11.Czy twoi rodzice akceptują Twojego bloga ?
:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***