Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lipca 2014

Hot

HEJ. 
Nie wiem jak zacząć tego posta ... 
No to ... Ten , no .. Yyy .
Cały tydzień spędziłam na opalaniu się , chodzeniu na miasto czy na basen :3
Ooo tak na takie ciepełko to ja już długo czekałam :)
Wczoraj razem ze znajomymi poszłam na basen popływać i poopalać się .... z tego opalania nic nie wyszło bo co wróciliśmy na kocyk to zaraz "Ej chodźcie do wody", "Chcesz tak leżeć?", "Idziemy pływać!"
No nie dało się im odmówić i przez jakieś 6 godzin siedzieliśmy w wodzie i graliśmy w piłkę ,wygłupiając się- Udało nam się nawet w 3 wejść na jedną osobę i zeskakiwać do wody- Nie ma rzeczy niemożliwych :D Nie dla nas :D 
Mimo tego, że się nie opalałam jestem strasznie "zjarana" wszystko mnie piecze :c 
Teraz siedzę i piję zimną cole :) 
Dajcie mi jakąś motywacje do pisania :/ Paa ;*



 

 

3 komentarze:

  1. Świetny post. Zapraszam jak się spodoba to skomentuj http://happyyoungw.blogspot.com/ (obserwacja za obserwacje ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś świetny dzień :) Śliczne zdjęcia :) Zazdroszczę Coca-Coli do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA! ;) http://veronicaaa66.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-awards-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***