Obserwatorzy

niedziela, 13 lipca 2014

sun behind the clouds

 Hej !
Więc dzisiejszy post jest pisany tak poprostu bez jakiegoś większego celu :3
Ostatnie 2 tygodnie w mojej miejscowości były pochmurne i deszczowe , ale w nadchodzącym tygodniu ma wyjść słoooonko ! Jeej w końcu wyjdę na basen :3 A ja ciągle ciągnę temat "Pogoda" Hhh ja po prostu nie wiem o czym pisać :D W tym tygodniu nocowałam u Oksany (Moja przyj.) Strasznie padało więc ubrałyśmy "japonki" i skakałyśmy po kałużach :D A tak to ciągle chodziłyśmy w nasze ulubione miejsca : Huśtawki , rzeczka i sklepy :) W środę mamy zamiar wyjść na basen :p Oby pogoda dopisała ... Już zaczynam planować swoje urodziny , mimo tego że są dopiero 4 września ... Robię je pod koniec wakacji i już wszystko planuje :D Macie jakieś pomysły o czym pisać ?! Nie mam bladego pojęcia co ?
Może nowy tydzień przyniesie jakąś "Przygode" i będzie o czym pisać ::) Paa ;**
 (To w tle to nie mój dom :D )

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawie prowadzisz bloga. Oby więcej takich postów było ~:)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***