Obserwatorzy

sobota, 5 lipca 2014

Holiday--Chill

 Hej kochani ! <3 Przed chwilą napisałam bardzo długiego posta i już miałam go dodać ale przeczytałam go i uznałam , że jest bezsensu :D
No to jeszcze raz :
Pierwszy tydzień wakacji już prawie za nami pogoda zaczyna się lekko poprawiać - więc jeszcze trochę i będzie można iść nad jeziorko :3 Jutro mam zamiar wyjść gdzieś z kolegą czy koleżankami :D Pewnie na rower czy rolki ,albo po prostu na huśtawki bo to moje ulubione miejsce spotkań :) Niedługo w moim mieście kolejny festyn "Ognia i Wody" uwielbiam toooo <3 Ten festiwal to po prostu mnóstwo fajerwerków :D Nie wiem czy jeszcze pójdę ale bardzo bym chciała iść :') Gdy zacznie się szkoła chcę głośno powiedzieć: "TO BYŁY NAJLEPSZE WAKACJE MOJEGO ŻYCIA"  Wystarczy że pogoda się poprawi i będzie świetnie :) A jak wam mijają wakacje ? :) Kocham <33
 

Przepraszam , że jest mało zdjęć i są trochę słabszej jakości ale nie miałam dzisiaj do dyspozycji aparatu :) i musiałam się zadowolić moim staruszkiem :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :***