Obserwatorzy

czwartek, 3 lipca 2014

I do not want my

Hej kochani ! Nie wiem  co się ostatnio z wami dzieje ? Nie piszecie - nic :c
No ale nie o tym dzisiaj ! Ostatnio razem z moją rodzinką zdecydowaliśmy się zaadoptować szczeniaczka do nas czyli domu tymczasowego :D Piesek jest naprawdę super i pełen energii - mimo tego , że miał to być tylko dom tymczasowy to chyba zostanie z nami na stałe . Mamy już praktycznie koniec pierwszego tygodnia wakacji ,a pogoda dalej mnie dobija chociaż trochę się poprawiło bo już nie pada i świeci słoneczko ;3  Ten tydzień pracowałam (roznosiłam ulotki i gazety xD ) Dzisiaj też "musze" iść do "pracy"
Nie traktuje tego poważnie , ale chcę trochę zarobić tylko jest mały problem - NIE CHCE MI SIĘ -.-
Najchętniej leżałabym cały dzień w łóżku i oglądała "Spongenboba" Dzisiaj po "pracy" idę zobaczyć listy przyjętych do gimnazjum :DDD
 Teraz zastanawiam się czy iść do tej "całej pracy" czy wyjść na rower - pewnie , że wole iść na rowery 
!!!
Ale nie można tak (chyba) :p
Tak bardzo mi się nie chce :c Mam nadzieję że następny tydzień będzie cieeeeplutki i będę mogła iść na basen ;3 
Tak poza tym to nic ciekawego się nie dzieje - następnego posta postaram się dodać w ciągu tygodnia :*
Koszula - Croop
Zapraszam do polajkowania -Klik

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, cudowny blog ;)
    Będę tu wpadać częściej ;)
    Obserwuję ;) i liczę na rewanż ;)
    Miłych wakacji ;**
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***