Obserwatorzy

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Holiday

 Witajcie z powrotem !
Wiem , wiem nie było mnie caały tydzień - ale byłam na wakacjach i no nie było jak i kiedy :c
Ale już jestem !
Za kilka dni wakacje , a ja nadal nie czuję tej "Atmosfery" Słońca jakoś (nie) widać .Pierwszy tydzień ma wyglądać tak- Deszcz - Deszcz - Zachmurzenie-Burza-Zachmurzenie -.-
Ale miejmy nadzieję że się rozpogodzi i będzie Ok. 
W te wakacje (znowu) będę zarabiać mianowicie idę na nasze Nowinki (to taka gazeta o naszym mieście)
Może na jakieś ulotki czy coś jeszcze , nie jest to praca codzienna tylko raz w tygodniu :3
A tak poza tym basen , jezioro, przyjaciele i tak dalej :) Chcę żeby te wakacje w końcu były tymi "niezapomnianymi"
Już byłam na tych większych wakacjach wiec pod koniec wakacji jedziemy rodziną pod namioty jak zresztą co roku (Uwielbiam to) :3
 A jakie wy macie plany na wakacje ??? 
Napisz mi w kom. :) 



2 komentarze:

  1. planów na wakacje jeszcze nie mam, ale też chciałam się wybrać pod namiot w tym roku w Bieszczady, może się uda. ;) a brzydka pogoda przeszkadzać na razie mi nie będzie, posiedzę w domu, czego ostatnio bardzo mi brakowało. ;)
    piękne zdjęcia masz. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacyjne plany są daleko ode mnie w tej chwili, nie czuję nawet atmosfery wakacji a co dopiero miałabym je jakoś planować

    zapraszam do siebie, może obserwacja za obserwację ?

    sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***