Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Hello!


 Hej kochani !!! Przepraszam za to , że mnie nie było ale bardziej skupiłam się na poprawianiu ocen :)
Cały ostatni tydzień świeciło słoneczko teraz pogoda trochę się skiepściła ... :/ A ja znowu o pogodzie ...
Ten tydzień był , a raczej jeszcze jest ostatnim do poprawiania ocen i wydaje mi się , że poprawiłam wszystko co tylko mogłam ,,, najbardziej zależało mi na 'Matematyce' która idzie mi najgorzej . Wyrobiłam na (chyba 4 ) Jutro się dowiem czy dostanę tą  4 jak mi się uda będę miała pasek na świadectwie , pewnie pomyślicie sobie "Boże po co się chwalisz -.- ? " Ale ja po prostu nie mam już o czym pisać i piszę o tym co mi akurat przyjdzie na myśl :D Mam już dość tego tygodnia tylko SZKOŁA- DOM- NAUKA -SZKOŁA -DOM- NAUKA... Jutro piątek a potem reeelaks :3 Jak widzicie nie mam już o czym pisać wiec napiszcie mi jakieś kreatywne / ciekawe pomysły na kolejnego posta :) Kocham <333




2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żebyś dostała tą czwóre z matmy :D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś śliczna ciekawy blog♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :***